måndag 11 november 2013

Progynon dag 14

Måste tillbaka till läkaren eftersom slemhinnan var för tunn, 6 mm och hon vill att den ska vara minst 7 mm. Jag har aldrig träffat den här läkaren förut och nu ifrågasatte hon min behandling och tyckte att jag nästa gång ska försöka göra en insättning i naturlig cykel. Men det blir ju ingen nästa gång, sa jag. Hon verkade dock säker på att jag måste avbryta den här processen. Vad ska man säga? Alla har olika åsikter och expertis, det är svårt att veta vem man ska lägga sin tillit på. I det här läget försöker jag bara lyssna på känslan, min magkänsla och hoppas på att det går vägen. Jag har inte så höga förhoppningar på att vi kommer att lyckas, men nu testar vi något nytt och kan i alla fall säga att vi verkligen försökt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar