onsdag 8 januari 2014

Energi sökes

Önskar att jag kunde säga att vi kommit en bit på vägen, men tyvärr så har det inte skett mycket sedan sist. Jag har fullt upp på jobbet och på kvällarna känner jag mig så trött att jag ofta hamnar i sängen vid nio. Träningen är i alla fall igång, dock så kändes det som att jag skulle kräkas när jag väl var klar med mina intervall. Det smakade blod och öronen kändes som att de skulle explodera av värme. Maken hejade glatt på och vi hann precis bli klara innan regnet föll ned och gjorde vägen ännu lerigare. Jag satsar på en hårdare endo-kost och har börjat baka eget glutenfritt bröd som smakar ljuvligt. På vardagarna är det vegetariskt som gäller och kanske en bit fisk. Mycket soppor och sallader blir det, allt smakar så gott! Jag har förälskat mig i kombon fänkål, rödkål och grönkål. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar