måndag 7 april 2014

Jag mår bra!

För första gången på väldigt länge så har jag varit smärtfri. Det är en fantastisk känsla som känns väldigt ovant att ta till sig. Är inne på min fjärde månad bikram yoga och äter som vanligt en glutenfri kost. Har dessutom som ett stort fett plus i kanten gått ner nästan 3 kg utan att jag ens lagt märke till det. Plötsligt en dag kände jag att mina jeans satt löst, kjolarna var aningen för stora och den där svullnaden som jag burit på i ett par år var plötsligt borta. Dock vet jag att svullnaden tillfälligt kommer tillbaka när jag tar endo-sprutan, då blir magen väldigt öm vilket håller sig i ca 10 dagar. Men nu befinner jag mig mittemellan sprutorna och njuter av att allt känns lite lite lite lättare! Det är äntligen vår i luften.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar