onsdag 30 oktober 2013

Progynon dag 2

Har haft migrän och intensiv mensvärk sedan i måndags, så det är svårt att skylla illamåendet och yrseln på de nya tabletterna. Har alltid haft PMS som känns i hela kroppen, men denna gång startade allt dagen mensen kom och det med besked. På jobbet känns det som att jag ska kräkas eller svimma närsomhelst. Det är så konstigt när jag är den enda som vet, försöker bara bita ihop och jobba på. Har förstås googlat på ALLT om progynon och jag känner mig faktiskt lite klokare. Annars brukar allt man söker på snarare göra mig mer förvirrad. Vi hade ett samtal med läkaren för att utreda våra försök hittills. Jag ville framför allt se om det fanns något annat vi kunde göra inför vår sista insättning. Han föreslog progynon för att kunna styra min ägglossning och samtidigt skapa en "bättre" miljö för ägget dvs tjockare slemhinna. Äggen har haft väldigt bra kvalité och enligt honom har vi haft alla förutsättningar för att kunna lyckas, men eftersom jag ännu inte svarat på FET så laddar vi med hela arsenalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar